כתיבת תוכן לקידום אתרים אורגני

כתיבת תוכן ל seo

כבר לפני 14 שנה אנחנו ראינו בתוכן כלי אינטגרלי לקידום אורגני בזמנו זה היה פורץ דרך היום זה כבר נפוץ הרבה יותר, אבל וזה אבל גדול צריך לדעת לכתוב נכון ויעיל.

כתיבת תוכן לקידום האתר שווה ליצירת ה   “core” של ספורטאי.

בסיס חזק ורלוונטי יעזור לקדם את האתר במילות המפתח הנבחרות יפתח אותו לביטויים נוספים והכי חשוב ישמור עליו להישאר לבן ורלוונטי גם בתקופות של שינויי אלגוריתם גדולים.

תוכן טוב זה לא רק “מאמרים” תוכן כתוב, לאאא! זה הכי קל ליצר אבל זה לא מספיק. תוכן טוב זה קופי טוב, זה וידאו, זה תאור מקרי מבחן וגם תאור המוצרים והשרותים בצורה נגישה.

הסבר על התחום

אתר אינטרנט בין אם זה אתר רגיל פורטל ארגוני או אתר מכירות הוא בעצם זירת תוכן.
ומה זירת תוכן צריכה הכי הרבה? נכון תוכן ובמקרה שלנו כאשר אנחנו מקדמים אתרי אינטרנט אז תוכן כתוב. לרוב זה בה לידי ביטוי במאמרים, תאור מקרי מבחן, בלוג, תאור מוצר וכו.
אנחנו כמנהלי אתרים מבינים את זה וגם המהנדסים של מנועי החיפוש מבינים את זה מאוד. ולכן הם נותים כוח עצום לכמות הדפים הכתובים שיש בכל אתר איכות התכנים ומידת תכיפות העדכון של הדפים באתר.
עבור מקדמי אתרים תוכן הוא כלי עבודה ולכן הם צריכים הרבה תכנים טובים, שבנויים נכון ויכולים ליצר את כל האמור לעיל לקידום האתר.
מנהלי אתרים ובעלי אתרים צריכים תוכן רב ככל הניתן ואיכותי דגש על איכותי כדי שהאתר יגדל יתרחב ישדר אמינות ויהפוך להיות מקור ידע בתחומו.
אני מדמה את אתרי האינטרנט שלי לחדר עם דלת אחת גדולה שיש הרבה מאוד גולשים שרוצים להיכנס אליו. ככל שיש יותר דלתות נוספות לזו הגדול כך יוכלו יותר גולשים להיכנס ובצורה נוחה ורלוונטית, את זה בדיוק משיג תוכן איכותי רב ומקיף.