SEO קידום אתרים אורגני

מלאו פרטים לקידום האתר שלכם

SEO קידום אתרים אורגני בגוגל

גוגל, מנוע החיפוש הנפוץ והמוביל ביותר בעולם, נחשב כיום לאחד מערוצי השיווק החשובים ביותר, הוא מאפשר לאתרים רבים נוכחות אפקטיבית שתהפוך את האתר לממיר וריווחי יותר, למצב את עצמם במקומות גבוהים מבחינה מיתוגית ולשפר משמעותית את נתוני החשיפה והמכירה בהתאם לאופי האתר. הזכות להופיע במקומות הראשונים בעת החיפוש של מילת מפתח בגוגל אינה שמורה למותגים ידועים או לאנשי טכנולוגיה, כיום כל אתר גדול כקטן, בעל תקציבי פרסום גבוהים או בתקציבי פרסום בסייסיים, יכולים לבחור למצב את עצמם במקומי מפתח שיגדילו משמותית את נתוני החשיפה אליהם.

תמוקמו גבוהה יותר תמכרו יותר ובפחות השקעה כספית. נקודה.

מה זה בעצם קידום אתרים אורגני

תהליך של קידום אתרים SEO הינו תהליך המורכב ממספר פעולות ומשתנים המותאימים לאופי האתר בהתאם לתחום העיסוק שלו ושיטת הבניה בו הוא נבנה, הוא כולל פעולות אופצימיזציה ושיפור בפנים האתר שתפקידן להתאים את האתר למנועי החיפוש, להעשיר את עמודי התוכן של האתר, לבצע התאמה של קוד האתר ועוד. בנוסף כולל תהליך הקידום האורגני שורה של פעולות רשתיות שאינן נוגעות לאתר עצמו ומתבססות ברובן על הפניה של קישורים חיוביים אל האתר וממנו, תהליך זה חשוב שיבוצע בצורה מקצועית ומדודה שתטיב ותתאים לדרישות המשתנות של מנוע החיפוש ותמנע פסילות מיותרות על ידי גוגל.

שלבי תהליך קידום אתרים SEO להשגת תוצאות אפקטיביות לאורך זמן
תהליך הקידום מתחיל מביצוע בחינה מקיפה של מונחי החיפוש הרלוונטים אשר עשויים ליצר ערך עבור פעילות האתר, להתאים לאופיו ותחום עיסוקו ולהביא תנועה רלוונטית למטרת המרה.

שנית יעבור האתר תהליך שנקרא אופטימיזיה, אנו קוראים לתהליך זה גם “סדנת שדרוג”, במסגרתו נתאימו בצורה הכי טובה לדרישות מנועי החיפוש. תהליך זה למעשה אינו נפסק לעולם, מידת הרלוונטיות של האתר על כל תכניו השונים נמצאת בעבודה יומיומית אשר מבטיחה כי האתר שלכם הינו האתר הנכון ביותר להצגה בעת הקלדה של מילת החיפוש הרלוונטית.

השלב השלישי, הוא השלב המרכזי והמשמעותי ביותר בהתהליך, הוא שלב בניית הקישורים המפנים לאתר מהרשת לאתר למהאתר לעצמו. ככל שיותר קישורים חזקים ורלוונטים לפעילות העסק ימליצו ויפנו לאתר כך הסיכוי שלו להיות מוצג במקומות הראשונים ילך ויגדל.

השלב הרביעי הוא שלב של בדיקה עצמית, נבחן לעומק את השפעות הקידום על ההמרות והחשיפה של האתר, נשקול מחדש את מהן מילות המפתח הרלוונטיות ונגדיל את פעולות העשרת התכנים והכל בזמן אמת תוך שיתוף פעולה מתמיד עם הלקוח

אנו מאמינים שארבעת השלבים הללו, אשר דורשים נגיעה ועבודה יומיומית, ישפרו וימצבו את מיקומו האורגני של האתר במיקום אפקטיבי במילות החיפוש הנכונות לו ובכך יהוו נתיב פרסומי מנצח.

seo אתם צריכים קידום אתרים אורגני

מלאו עכשיו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם ליצירת לידים והגדלת המכירות

SEO נקודות מפתח לקידום אתרים אורגני

בחירה נכונה של מילות מפתח לקידום אורגני

בחירה נכונה של מילות מפתח לקידום היא השלב החשוב והמרכזי בתהליך קידום אתרים אורגני, היא ממקדת את קהל היעד, מכוונת את התקציבים אל עבר הפלח הספציפי המחפש את המוצר/ השירות שהאתר מפרסם ומייעלת את תהליך הקידום אל מול הלקוח הפוטנציאלי. הבחירה של מילות המפתח תעשה בהתאם לצפי ההצלחה במיקום של אותה מילה וכן בהתאם לערך האמיתי לעסק או לאתר המקודם של תנועת הגולשים שיכנסו לאתר ואכן ימצאו שם את המענה לחיפוש שלהם ובהמשך הפיכת התנועה לאפקטיבית, כלומר למכירות או לידים.

בחירת מילות המפתח תעשה באמצעות הכלים המוצעים על ידי גוגל וכן באמצעות כלים נוספים שמטרתם היא לסייע במיקוד בביטויים גנריים או בביטויי זנב ארוך שמזוהה בהם תנועה של גולשים. אם אין תחת אותם ביטויים תנועה של גולשים אין טעם להשקיע מאמץ זמן וכסף בקידום האתר לאותם המילים.

בעת בחירת מילות המפתח חשוב להבין שלא נוכל להיות ממוקמים במיקומים גבוהים בכל המילים בעולם או בכל המילים שרלוונטיות לתחום הפעילות של אותו אתר שאנחנו מקדמים, מתוך ההבנה הזאת אנחנו צריכים לבחור באילו מילים נכון לנו, כדאי לנו, וריאלי עבורנו להשקיע את פעולות הקידום, השלב הזה הוא שלב מפתח, אם נבחר לקדם מילים לא נכונות נגרום לבזבוז זמן שבסופו של דבר יתורגם לבזבוז של כסף לכן צריך לבחור את מילות המפתח בכובד ראש ומתוך תחושה והבנה שיש שיש להם משמעות מבחינת תנועת גולשים ומבחינת הקושי או האתגר להגיע למיקומים הרלוונטים. לקידום אתרים אורגני יש הרבה מגבלות צריך להכיר אותם ולעבוד  בתוך סביבה שלוקחת את המגבלות הללו בחשבון.

 
 
בחירת מילות מפתח לקידום אורגני

כתיבת תוכן בעל ערך

התוכן שאנחנו נכתוב ונעלה לאתר זה הכלי המרכזי להצלחת תהליך של קידום אתרים אורגני ובהגעה למיקומים אורגנים טובים כחלק מפעילות קידום האתר. כתיבת תוכן האיכותי ארוך שהוא בעל משמעות למי שקורא אותו הוא זה שיגרום לאתר שלנו להתקדם במיקומים ולגוגל לראות באתר כמקור מידע אמין ומהימן המספק לגולש את המענה לחיפושו. אנו רואים בתוכן של האר כ”מזון על” בו אני מאכיל את האלגורתמים הקובעים את המיקומים של מנועי החיפוש, פעולת שובר השוויון בהצלחה בקידום אתרים אורגני. לאורך כל השנים שגוגל מדברת על קידום אורגני באופן גלוי תמיד היא שמה בפרוש בקדמת הבמה את נושא התוכן, אתר שיש לו תוכן טוב מעניין ועדכונו בתדירות גבוהה עשוי לקדם את עצמו באופן טבעי כל שאר הפעולות שאנחנו נעשה זה רק כדי לעזור לו להתקדם. 

 

מיקוד תוכן ומילות מפתח ויצירת עמודים בעלי ערך

מתוך ההבנה שלצורך קידום אתרים אורגני נדרשים עמודי תוכן, חשובה הבחירה באילו עמודי תוכן לייצר, כתיבה חוזרת על אותם נושאים לעיתים אף עשויה להזיק לתהליך הקידום.  מכירים מקרים רבים בהם תהליכי קידום נפגמו כתוצאה מבחירה של נושאים לא רלוונטים, מצב בו הרובוט של גוגל יתקשה להבין איזה עמוד הוא הרלוונטי ביותר לאותם המילים שאנחנו רוצים לקדם, על משקל תפסת מרובה לא תפסת.  לכן חשובה תוכנית העבודה בתהליכי קידום האתר האורגני, קידום מדורג של עמוד מסויים אחד אל מול מספר מצומצם של ביטויים ובו נשקיע בתוכן איכותי, אמיתי ומעמיק תוך הקפדה על הופעתם של ביטויי והמפתח בצורה נכונה, במידה הנכונה ובמיקומים הנכונים ועל ידי כך נוכל לייצר ערך גם עבור גוגל וגם עבור הגולש. 

 
קידום אתרים אורגני seo

שימוש בכותרות ובתאור.עמוד בצורה אפקטיבית.

 הכותרות של העמוד הינם למעשה המפגש הראשון גם של הגולש והזחלן של מנועי החיפוש  עם העמוד שלנו, על כן חשוב שהכותרות יותאמו וישמשו כקדימון לתוכן בו יפגשו עם הכניסה לעמוד עצמו, כותרות שאינן מתאימות לתוכן העמוד יגרמו לגולש לעזוב את העמוד תוך זמן קצר ביותר ויפגמו משמעותית בתהליכי הקידום. מהזוית של הגולש הכותרות כאמור הינן הכוח המושך את עייניו ומבדל אותו אל מול המתחרים שלו ומהזוית של מנועי החיפוש הכותרות ממקדות את מידת הרלוונטיות של העמוד אל מול מילת החיפוש שהוקלדה.

 

שימוש בקישורים פנימיים

היבט נוסף ומשמעותי ביותר בתהליך של קידום אתר אורגני  הינו יצירה של הדגשות, הפניה מעמודי תוכן שונים בתוך האתר ויצירת קישורים רבים בין מילות המפתח השונות. להיבט זה חשיבות מכרעת לטובת קידום האתר והצלחת תהליך ההמרה בהמשך. במסגרת תהליך זה נרצה שביטויי המפתח המרכזים אותם אנחנו מתקדמים יהיו אלה שנבחר להדגיש ונבחר דרכם להעביר תנועת גולשים מדף לדף. כל הנושא של שימוש בכישורים פנימיים והיצירה של קישורים פנימיים הוא נושא שצריך להבין אותו לעומק, צריך להתמקצע בו ולעשות אותו בצורה נכונה מפני שהוא יכול לעשות נזק לצד תועלת.

שימוש בתמונות

אנו רואים בשילובם של תמונות בעמודי התוכן השונים באתר ככלי נוסף ומהותי בתהליך הקידום לעמוד וזאת מפני שהוא מוסיף עניין לקריאה ומעלה את מידת הרלוונטיות של העמוד אל הגולש. התמונות המועלות לעמוד נחשבות לחלק מיחידת התוכן אותה נרצה לקדם. העלאת התמונות עצמה והגדרת הכותרת שתינתן לה (ALT) מסייעת גם לגוגל להבין במה עוסק אתר, במה עוסק העמוד ואיזה ערך הוא יכול לתת לגולש.

שימוש בurl נקי

שימוש ב-URL הינו כלי מפתח נוסף שעוזר לנו לקדם את האתר צריך לזכור שבי והראל הם עושים שימוש גם בני אדם לא רק זחלנים אנחנו רוצים לשמור את ההורים שלנו פשוטים נקיים קצרים ורלוונטיים בצורה כזאת שגם כוללת ביטויי מפתח שאנחנו מתקדמים בטוחה קישור קישור צריך להיות מינימליסטי שמציג פחות או יותר את כותרת העמוד ולא הרבה יותר מזה קישורים מורכבים כאלה שהם כוללים בתוכם הרבה סימני שאלה או סלאשים היא הקשו עלינו לכניסה ישירה לתוך העמוד ופחות טובים לקידום עמוד.

 

התאמת אתר למובייל

כיום התאמת אתר למובייל זה תנאי סף לשימוש באתר אינטרנט וכמובן גם לקידום אורגני, הדבר נובע מהעובדה שרוב תנועת הגולשים מתבצעת באמצעות מכשירי מובייל, על כן יש לוודא כי האתר מותאם בעיצובו, בתכניו ובתפעולו, גם לשימוש ייעודי ממכשירי סמארטפון על כל סוגיהם השונים. קידום אורגני במנועי החיפוש לאתר שלא הותאם לשימוש במכשירי מובייל כאמור, לא יניב תוצאה ויביא להפסד של תקציבי פרסום.  

חווית גלישה חיובית

תהליך יעיל של קידום אתר בנתיב האורגני חשוב שיהיה צמוד למטרה לשמה מתבצעת פעולת הקידום, מטרה זו לרוב נעוצה בנגשת המידע הרלוונטי באתר אל הגולש בצורה קלה, פשוטה ונוחה לתפעול. השגת מטרה זו תעניק לגולש את חווית הגלישה החיובית ותזמין אותו להשאיר את פרטיו באתר/ לרכוש מוצר או כל סוג שירות אחר שמציע האתר. תהלך של הנגשת האתר לגולש צריך לבוא לידי ביטוי באתר כולו החל משלב הכותרות, דרך התמונות, התכנים, הסרטונים ועד לשיטת התכנות בו בנויה האתר. רק חוויה של גלישה חיובית באתר תביא את הגולש לפעולה הרצויה ותגשים את מטרת תהליך הקידום.

מלאו פרטים מלאים ואנחנו נחזור אליכם