פרסום בפייסבוק

פנייה לחברת קידום אתרים אורגני

מלאו פרטים מלאים

נחזור אליכם בהקדם להתאים את הפרסום הנכון ביותר

כיום כבר אין ספק- עסק שרוצה לפרסם את עצמו צריך להיות מפורסם בפייסבוק! זה פשוט עובד, כולם נמצאים שם- וגם אתם יכולים!

פייסבוק נחשבת לפלטפורמת המדיה החברתית הגדולה ביותר עם למעלה מ- 8.2 מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש ונתוני החשיפה והמכירות הם מהגבוהים ביותר שיש. הפרסום בפייסבוק מאפשר לבעלי עסקים, קטנים כגדולים, להקים קמפיין ממוקד ומדוייק אשר יופנה לקהלי יעד רלוונטים בלבד בהתאם למאפיינים רלוונטים שיקבעו מראש כגון גיל, תחומי עניין, מצב משפחתי, מיקום גאוגרפי ועוד וזאת באמצעות שימוש בתכנים איכותיים, תמונות רלוונטיות, סרטוני ווידאו אשר ייצרו לידים איכותיים המבינים את יתרונותיו ואופיו של המותג- ורק מחכים לשיחת הטלפון ממך!
הפרסום בפייסבוק מתאים בהחלט לכל סוגי העסקים ונותני השירותים ללא כל קשר לגודל, תקציב והיקף הפעילות העסקית- מודל הפרסום בפייסבוק הוא בתשלום לפי קליק (Pay Per Click) ועלכן כל עסק יכול לקבוע לעצמו את התקציב הפרסומי וזאת בהתאם למטרות הרצויות והאסטרטגיה השיווקית הנדרשת.
PROMOSEM הינה סוכנות דיגיטל בייתית עם ניסיון של למעלה מ-10 שנים בפרסום בכל המדיות השיווקיות, אנו מאמינים באיכות על פני כמות, תוצאות אמתיות והחשוב מכל- שירות אישי ומכל הלב!

צרו עמנו קשר ויחד נוכל להגדיר את המטרות השיווקיות של העסק שלכם, להקים את הקמפיין הנכון לכם ביותר ויחד להגיע לשיאים חדשים.

יתרונות הפרסום בפייסבוק

ייתרונות הפרסום בפייסבוק

• טרגוט מקסימלי לקהלים המדוייקים שלך- אחד הייתרונות העיקריים של פרסום בפייסבוק הוא שמדובר בפלטפורמה עשירה מאוד בנתונים המאפשרת לבצע צמצום ודיוק של קהל היעד אשר ייחשף למודעה וזאת בהתאם לפרמטרים רבים כמו מין, גיל, שפה, רמת השכלה, תחומי עניין, אירועים מרכזיים בחיים ועוד.

• חשיפת המודעה לקהלים חוזרים- עוד אחד מהיתרונות העיקריים של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלך הוא האפשרות למקד את המודעה לגולשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם המותג שלך ועל כן כבר מכירים ומתעניינים במותג. ייתרון זה, ש-PPC קלאסי לא מציע, נחשב לאחד היתרונות הבולטים של הפרסום בפייסבוק.

• פרסום ויזואלי מגוון- פרסום בפייסבוק מתאפשר במגוון רחב של סוגי מודעות – חלקם לא זמינים בערוצים אחרים בתשלום לדוגמא פרסום באמצעות תמונות, סרטוני וידאו, מודעות Stories, קרוסלת תמונות, מודעות בבאפליקציית Messenger 

• שליטה מלאה בתקציב הפרסום – העלות של הצגת מודעות בפייסבוק נקבעת בהתאם לתקציב המוגדר מראש. קידום בפייסבוק זמין לכל עסק בכל טווח מחירים והכל תוך שליטה מלאה בתקציב הפרסום ועידכון גובה התקציב בכל רגע נתון.

• קבלת תוצאות פרסום מיידיות- מודעות בפייסבוק מביאות תוצאות באופן מיידי מרגע שהן עולות לאויר ונחשפות במהירות למספר אדיר של לקוחות פוטנציאליים אשר גולשים בפייסבוק בכל רגע נתון. 

• הגדרת יעדי פרסום- פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מאפשרת להגדיר מראש את ייעדי הקמפיין ובכך לדייק את תוצאותיו. ההגדרות האפשריות הן, בין היתר קמפיין לאיסוף לידים, קמפיין המרות, קמפיין רימרקטינג, קמפיין להגברת מודעות וחשיפה למותג ועוד.

 

סוגי קמפיינים אפשריים בפייסבוק

• קמפיין ליצירת חשיפה ותנועה-  מטרתו של קמפיין התנועה היא להכווין כמה שיותר משתמשים רלוונטיים לדף המוצר הרלוונטי ביותר עבורם. באמצעות קמפיין התנועה, נוכל לקבל את התמונה המלאה לגבי התנהגותם הלקוחות באתר, העמודים ההם התעניינו, המאפיינים שלהם ועוד.

• קמפיין לידים – מטרתו של קמפיין לידים היא ליצור עניין בקרב קהל יעד רלוונטי במוצר מסוים, שירות מוצע, משרה לאיוש ועוד.

• קמפיין מעורבות – שתפקידו להגדיל את כמות החשיפה של לקוחות פוטנציאלים לתוכנים שפירסמו בעמוד הפייסבוק שלכם.

• קמפיין מסנג’ר – מטרתו של קמפיין מסנג’ר ליצור שיח בין העסק שלכם לבין הלקוחות שלכם ובכך לייצר קשר קרוב יותר עם הלקוחות שלכם.

• קמפיין רימרקטינג –קמפיין המאפשר להציג מודעות לקהל שמכיר כבר את העסק ואת המוצרים אותם הוא מפרסם ולהניע אותו את המוצר/ השירות המפורסם

• קמפיין המרות – מטרתו של קמפיין ההמרות היא לאסוף את מלוא המידע אודות התנהגותם ופעילותם של הגולשים הן בתכנים שלכם והן במוצרים/ שירותים בהם הם התעניינו.

• קמפיין צפיות בוידאו – קמפיין זה מטרתו לקדם סרטון תדמית  או כל סרטון אחר ובכך להיחשף לקהל חדש שלא הכרתם.

 

PROMOSEM

מלווים את כל סוגי העסקים לרבות עסקים שזוהי דריסת רגלם הראשונה בפייסבוק או עסקים מנוסים בעלי תקציבי פרסום גבוהים, תוך השגת תוצאות מרשימות שמאפשרות מיקסום של הפוטנציאל שלהם