ייעוץ שיווקי עיסקי

ייעוץ שיווקי עיסקי ליקדום עסקים באינטרנט

ליצר לאתר שהוא העסק או פנים של עסק תנועה, לידים, ומכירות זה חשוב וקריטי אבל לא מספיק צריך גם את זה לדעת לנהל וסביב זה לבנות סיסטם מנצח שיאפשר לעסק להמשיך להתקדם.

עסק צריך לדעת לבנות לעצמו תמהיל שיווקי, כלומר לדעת לנתח את כל המקורות (פלטפורמות) שיכולות ליצר עבורו תנועת גולשים לידים ומכירות הדגש הוא על כל המקורות הרלוונטיים ולא רק על מקור מוצלח אחד.
לאחר ששלב זה מטופל עלינו לבנות סיסטם שיודע לספק את המוצר או השרות לשמור על קשר עם הלקוחות ובעצם לבנות מראש את המכירה הבאה. אם כל זה יכול לעשות בצורה כמה שיותר אוטומטית אז ניצחנו.
איך עושים את זה?? נותנים לנו לעזור לכם לבנות מערכת משוכללת וחכמה שיודעת לראות את כל המערכת 360 ולא רק פיקסל אחד מכל התמונה.

שלבים לביצוע

שלב ראשון- יצירת תמהיל שיווקי נכון, אנחנו רוצים לבזר את מקורות הפרסום שלנו כמה שאפשר יותר. זה לא קל לנהל הרבה פלטפורמות אבל זה נכון כך אם משהו משתבש באחת אנחנו מגובים.
שלב שני – בניית פלטפורמת מכירות, מה עושים אחרי קבלת הליד? כיצד מוכרים כיצד מתעדים את השיחה עם הלקוח? כיצד יודעים לשמר גם לקוחות של רכשו? כיצד יודעים לשמר לקוחות שכן רכשו שרות או מוצר?
שלב שלישי – חיבור כל מערכך השיווק והמכירות לcrm. עסק חכם עובד עם תוכנת ניהול. אין היום מקום לעבוד על אקבל או בכל דרך עתיקה אחרת. עסקים שלא עושים מעבר לתוכנות לניהול עסק או שמשדרגות את התוכנה כל הזמן אלו עסקים מתאבדים.
שלב רביעי – שימור הלקוח
שלב חמישי – יצירת גלגל עסקי

את כל זה ועוד הרבה יותר אנחנו עושים עבור לקוחות שאנחנו מלווים אותם כיועצים שיווקים.
רוצים לנצח – תתקשרו אלינו