קידום מממון ברשתות חברתיות

קידום בסושיאל מדיה או קידום ברשתות חברתיות

קידום ממומן ברשתות החברתיות לרוב קידום ממומן בפסייסבוק הוא מכפיל כוח ענק לכל עסק שפלטפורמה זו מתאימה לו

תמיד ניתן ורצוי לעשות פעילות אורגנית גם ברשתות החברתיות, העניין הוא שזו פעילות מאוד אינטנסיבית ורציפה שלא מתאימה לכל עסק ולא תמיד יכולה לבדה להחזיר השקעה.
כאן נכנסת לתמונה האפשרות של קידום ממומן שבמידה ועושים אותם נכון יכולה להחזיר השקעה במהירות.

הסבר כללי על הרשתות ואופן הקידום

כאשר אנחנו מדברים על רשתות חברתיות אנחנו לרוב (אני מכוון מאמר זה לקידום בישראל) מדברים על קידום ממומן בפייסבוק אינסטגרם, בטיקטוק, לינקדאין (האחרונה זירה מצויינת יקרה אבל איכותית שנקדיש לה מאמר נפרד).
כמו בכל פלטפורמת קידום אחרת אנחנו צריכים להבין האם היא מתאימה לנו ולאופי המותג שאנחנו מפרסמים. (אני פוגש לקוחות רבים שבאים עם בקשה מוקדמת לפרסום בפייסבוק לדוגמא כי זה מוכר ומוצלח אבל המוצר שלהם לא מתאים לפרסום בפייסבוק בגלל אופי השימוש בפייסבוק ואופי הצריכה אותו ולכן אנחנו צריכים להשלים עם עובדה זו ולחפש פלטפורמה מוצלחת אחרת)

לאחר שבחרנו פלטפורמה הצלחת הקידום שלנו עומדת על עקרונות בדרך כלל, האחת יצירת תוכן מתאים מגרה וחדש והשני טרגוט קהלים נכון ורלוונטי. לא קל לבצע את עקרונות אלו נכון, כאן נדרש ניסיון ידע התמדה והרבה פעמים גם ניסוי ולמידה עד שמצליחים.
הלשב השלישי הוא שלב הבקרה והמדידה, אני צריך תמיד להבין את איכות וכמויות הלידים או המכירות שהפעילות מייצרת ולהבין האם היא משתלמת או לא.
שלב זה הוא שלב קריטי שפעמים רבות קל לדלג עליו אבל זה טעות לעשות זאת, הרבה מאוד פעמים משרדים בתחומנו וגם הלקוחות עצמם רואים נתונים סופר מוצלחים מתוך מסע הפרסום, השמפניות נפתחות ונמזגות וחודש אחרי הכל מתרסק כי רק אז מבינים שהניתוח הצליח אבל החולה לא עשה “כסף” מכל הפעילות.
אנחנו בתחילת כל פעילות מקדישים הרבה מאוד אנרגיה להבנת מחיר ההמרה מול הלקוח, יש הרבה מאוד לקוחות מאוד מוצלחים שקשה להם לחשב מחיר זה בגלל אופי העבודה שלהם, אבל אנחנו לא מרפים ומצליחים לנתח מחיר המרה נכון ואז כל מסע הפרסום מוכוון להישג נדרש זה.
המציאות הנוצרת היא שגם הקמפיין מצליח וגם הלקוח מצליח.