PPC קידום ממומן בגוגל

ppc pay per click technology advertising or advertisement concept with team people and clicks icon modern flat style - vector illustration

מלאו פרטים מלאים

נחזור אליכם בהקדם להתאים את הפרסום הנכון ביותר

PPC, pay per click בגוגל

קידום ממומן בגוגל, שובר השיוויון שהופך את גוגל לחברת הפרסום והמדיה המובילה בעולם. 

אין בעולם יכולת פרסום או כלי פרסום יעיל מדיד ואיכות כמו רשת Ads של גוגל. הכלי הזה מעמיד את כל המפרסמים בעולם במרוץ עם תנאי שווים ויכולות מערכת שוות. מכאן השמיים הם הגבול

למה אני כל כך אוהב פרסום ב PPC?

בואו נפרק את  המילים PPC, pay per click, תשלום לפי הקלקה, אז להבדיל ממקורות פרסום אחרים כאן אני משלם רק עבור לקוחות שראו את המודעות שלי והייתי מספיק מעניין עבורם כדי שיקליקו עלי, דבר שיגדיל משמעותית את סיכויי ההמרה שלי ממתעניין זה.
המערכת מאפשרת לי להיות מוצג איפה שאני רוצה, באיזה מונחי חיפוש שאני מבקש או לא, ובאלו שעות אני רוצה להיות מוצג, או שלא ובאופן כללי לכל המפרסמים יש אולי לא את אותו התקציב אבל את אותה המערכת ואת אותם תנאים שווים להצלחה. אין עוד כלי מקביל שנותן לי כמנהל קמפיינים וכאיש פרסום כזו יכולת. המערכת הופכת אותי לצלף עם כמה כדורים שאני רוצה.

מה שאנחנו עושים בתחילת כל קמפיין זה להבין מהו מחיר ההמרה הוא אני רוצה או יכול לקנות לידים באמצעות כלי זה. ( לא יודעים איך לחשב מחיר המרה נכון, תתקשרו אנחנו נלמד אתכם)
אני מבין את המגבלות הגיאוגרפיות ומגבלות השעות של כל עסק ועסק שאני מקדם ואז ניגש למערכת ומתחיל לבנות את הקמפיין.
אנחחנו בונים קמפיין בונים קבוצות מודעות ומודעות משייכים מילים ובעצם מתחילים בתהליך שלא אמור להיגמר לעולם. כל יום אנחנו ניגשים לקמפיין בוחנים תוצאות ומשפרים.

אנחנו מפרסמים בהתאם לצרכי הלקוח ברשת התוכן, המדיה והשופינג.
בשנים האחרונות הצלחנו ליצר עבור הלקוחות שלנו הצלחות חסרות תקדים, הצלחנו לשלש וןיותר מחזורי מכירות ובמקביל להוריד משמעותית את מחירים ההמרה לליד.
אנחנו מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר בכלי זה ונשמח לבחון גם את האתר והעסק שלכם האם הוא מתאים לסוג פעילות זה. צרו איתנו קשר

יתרונות בקידום ממומן בגוגל

מיקוד

שליטה מוחלטת בבחירת קהלים, בחירת מילות המפתח המקודמות, יצירת המודעות והגדרות גיאוגרפיות מתקדמות

שליטה בפרסום

אנחנו שולטים בתוכן הפרסום בזמני הפרסום והכי חשוב במחיר אותו אנחנו מוכנים לשלם על מילת מפתח מקודמת, אנחנו שולטים בתקצים היומי והחודשי ואפילו יכולים להגדיר הגדרות אחרות לכל פעילות מפעיליות החברה בהקשר הפרסום לפי עלות ההמרה המחושבת

יתרונות בקידום ממומן בגוגל

יתרונות קידום ממומן בגוגל

תקציב מדוד ומבוקר

אנחנו בחורים את התקציב ולא אף אחד אחר את ימי העבודה ואת שעות עבודת הפרסום אתה יכולים לבחור באלו מפעיליות החברה להשקיע תקציב גדול יותר והפוך וכך שומרים על מסגרת תקציבית תואמת למחיר המרה מחושב

דוחות ביצועים ולמידה

יש לנו אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות בהפקת דוחות מתוך המערכת וכתוצאה מכך אפשרויות רבות מאוד ללמידה ושיפור גם במצב אמת וגם מתוך חיתוך זמנים

איך עושים קידום ממומן בגוגל

שלבים לבניית חשבון וקמפיינים מוצלחים לקידום בגוגל ממומן

מחקר שוק

כל הקמת חשבון חדש מתחילה בלמידה של השוק המקודם הדברים המיוחדים בו והצרכים והדגשים שלו אנחנו לומדים את התחום והמורכביות כמו בעלי עסקים ולא רק כמו מנהלי קמפיינים בסוף אנחנו צריכים ליצר לידים מכירות והרווח עבור הפעילות אותה אנחנו מקדמים

הגדרות חשבון

שלב חשוב בניהול החשבון הוא בחירת אסטרטגית חשבון והגדרות נכונות שלו, לפעולות אלו תהיה השפעה גדולה על האופן בו המערכת תפרסם אותנו בהמשך

הגדרות קמפיין

הגדרת הקמפיין כהמשך של הגדרת החשבון אבל כבר ברזולוציה נמוכה יותר אבל לא פחות קריטית לאופן שבו המערכת תבחר איפה להציג אותנו תחת אלו מילים ובאלו שיטת ומדיות תצוגה הגדרה לא נכונה של הקמפיין המשמעות שלה זה שאתם מבזמזים סתם כסף

בניית קבוצות מודעות

מתוך המחקר שבצענו על השוק והמחקר שביצענו על העסק המקודם עכשיו נפרק את העסק לכמה שיותר קבוצות מודעות המספרות את הפעילות שלו את קבוצות המודעותנ נחבר לעמודים רלוונטים באתר או בדפי הנחיתה

הגדרת מילות מפתח לקידום

נגדיר מילות מפתח ונבחר סוג התאמה בחירת מילות המפתח היא בעצם הבקש מגוגל איפה להציג אותנו בפני הגולשים עבור כל מילת מפתח נגיש הצעה תמחור למכרז שהמערכת מבצעת.המחיר שנגיש הוא אחד מהפרמטרים החשובים להיכן נוצג בתוך הרשימה המוצגת באותה מילת מפתח

הגדרות חשבון

נבחר אלו תוספים ממבחר התוספים של גוגל יכול להתאים לנו לקידום ונגדיר אותו בצורה נכונה

הגדרות מתקדמות ותוספים

נבחר באלו ימים ובאלו שעות אנחנו רוצים שהקמפיין יעבוד נגדיר קוד המרות ונגדיר מחיר המרה עבור כל קבוצת מודעות

שליטה בקרה ולימדה יום יומית

אם כבר עושים עדיף שנלמד מזה 🙂 אנחנו מבצעים סבב למידה יומי שבועי וחודשי עבור כל חשבון מנוהל מיד יום אנחנו משנים הגדרות בחשבון ומשנים הגדרות מילות מפתח ומודעות בהתאם לפרמטרים המשתנים ולמצב החשבון.

google ads דוגמאות לדברים יפים שעשינו ב

פורטל תוכן בתחום הלימודים שבנינו וקידמנו מהיסודמטרת הפורטל היא יצירת לידים איכותיים

פורטל תוכן בתחום הלימודים הקורסים וההשכלה הגבוהה שאנחנו בנינו וקידמנו מיומו הראשון מדובר בהצלחה ענקית כי יש בפורטל מאות קטגוריות שונות ואלפי עמודים, רב הקטגוריות מקודמות. אנחנו מקדמים בקמפיין זה 256 קבוצות מודעות בתחומים מאוד מאוד תחרותיים וכמו שניתן לראות מצליחים ליצר עלות המרה מאוד נמוכה ביחס לתחום.

google ads דוגמאות לדברים יפים שעשינו ב

אחד הפורטליים הוותיקים בישראל בתחומומטרת הפורטל היא יצירת לידים איכותיים

הפורטל הזה הוא פורטל מאוד מאוד וותיק ומוצלח בתחומו הנותן שרותים למעל 400 לקוחות באופן קבוע והוא אחד מספקי הלידים הגדולים והמרכזיים בתחומו עם יותר מ8000 לידים מידי חודש.

הצלחנו מאז שאנחנו מטפלים בפורטל זה להוריד את מחיר ההמרהבאופן גורף ב 10 שקלים להמרה כאשר באופן תמידי כמות הלידים היא בעלייה. ישנם חודשים שסכום השינויי במחיר להמרה אפילו גבוהה יותר ועומד על 20 שקלים להמרה.

ירידה בעלות המרה גרף