אם מקדמים אתר נכון זה כלי עם יתרונות מדהימים לכל עסק כלי שבסופו של תהיך יכול ליצר לבעל האתר תנועה איכותית וטובה לאתר או לזירת המכירות שלו וליצר לידים או מכירות במחירים נהדרים, אם עושים זאת לא נכון אז התהליך יכול להיות מאכזב יקר ומיותר.
כדי לשמור עליך בצד הנכון של הסטטיסטקה אני מעלה כאן 5 כללי ברזל שהצמדות אליהם תיצר הצלחה בקידום וכפועל יוצא יותר במכירות.
כלל מספר 1 בחירת מילות מפתחת נכונה
אנחנו רוצים לבחור ביטויים גנריים וביטויים זנב ארוך שיכולים ליצר ערך מבחינת התנועה לאתר והיכולת למכור דרכם הבחירה צריכה להיות מדודה אנחנו צריכים לבחור בקבוצה אחת בכל תקופת קידום – אי אפשר לירות לכל הכיוונים בפעם אחת ולכן בחירת הביטויים צריכה להיות מדודהורצוי לבחור אותה מתוך תוכנה שיודעת לבצע מחקר מילים (אני אוהב להשתמש בהמלצות של מילות מפתח מתוך האדוורדס אבל יש הרבה כלים בשוק) העיקר לו לעשות זאת מהראש כי אז אנחנו נמשכים למכור ולא בהכרח לנכון.
הכי חשוב בנקודה זו לבחור בביטויים שהחדירה אליהם ראלית ושווה את המאמץ גם מבחינת תנועה ויכולת המרה אבל גם אל מול המתחרים.
