חמישה כללים לקידום אתר בצורה נכונה

אם מקדמים אתר נכון זה כלי עם יתרונות מדהימים לכל עסק כלי שבסופו של תהיך יכול ליצר לבעל האתר תנועה איכותית וטובה לאתר או  לזירת המכירות שלו וליצר לידים או מכירות במחירים נהדרים, אם עושים זאת לא נכון אז התהליך יכול להיות מאכזב יקר ומיותר.

כדי לשמור עליך בצד הנכון של הסטטיסטקה אני מעלה כאן 5 כללי ברזל שהצמדות אליהם  תיצר הצלחה בקידום וכפועל יוצא יותר במכירות.

כלל מספר 1 בחירת מילות מפתחת נכונה
אנחנו רוצים לבחור ביטויים גנריים וביטויים זנב ארוך שיכולים ליצר ערך מבחינת התנועה לאתר והיכולת למכור דרכם הבחירה צריכה להיות מדודה אנחנו צריכים לבחור בקבוצה אחת בכל תקופת קידום – אי אפשר לירות לכל הכיוונים בפעם אחת ולכן בחירת הביטויים צריכה להיות מדודהורצוי לבחור אותה מתוך תוכנה שיודעת לבצע מחקר מילים (אני אוהב להשתמש בהמלצות של מילות מפתח מתוך האדוורדס אבל יש הרבה כלים בשוק) העיקר לו לעשות זאת מהראש כי אז אנחנו נמשכים למכור ולא בהכרח לנכון.
הכי חשוב בנקודה זו לבחור בביטויים שהחדירה אליהם ראלית ושווה את המאמץ גם מבחינת תנועה ויכולת המרה אבל גם אל מול המתחרים.


קידום אתרים אורגני הוא אחד הכלים הטובים והיעילים ביותר לשיווק אינטרנטי אבל צריך לעשות אותו בצורה נכונה ומבוקרת ולדבוק במטרה כדרך חיים – 5 כללים לקידום אורגני בצורה נכונה הם הבסיס לתורה זו

כתיבת תכנים בעלי ערך
עבורנו המקדמים בעיקר הוויתיקים יותר האמונה שהתוכן הוא המלך היא חצי תורה, זה היה נכון בעבר ונכון גם היום וההיגיון אומר שגם בעתיד התוכן הכתוב והמצולם הוא בעצם אחד מ”אבות המזון” שהאלגוריתם של גוגל מחפש ורוצה ולכן צריך להרבות בו כמה שיותר. הדגש כאן הוא לכתוב איכותי לכתוב מה שאתם הייתם רוצים לקרוא. ההתיחסות לתוכן צריכה להיות מכבדת ובעלת ערך לגולש אך גם מודעת למדיה ולמגבלות שלה וגם אל סוג הגולשים אליהם אנחנו מכוונים. יש מאמרים שצריכים להיות טובים אבל מהירים קצרים כאלו שאפשר לרוץ איתם כי מטרתם לא ליצר קורס או ללמד אלה לתת סוג של בריף, אחרים צריכים להיות מעמיקים ברמה של מאמר אקדמי. עבור רב האתרים בשוק ככלל ברזל הייתי מכוון לאזור ה 700 מילה.
בדיקה קפדנית של בריאות האתר
לשרת ולקוד האתר יש משמעות גדולה מאוד על היכולת לקדם אתר, (תשאלו אותי על המקרה בו אתר לא הוצג לגמרי באינדקס בגלל שרת וקוד לא תקין – יש לי יותר מדוגמא אחת כזו), מהירות השרת, גודל התמונות, גודל ה CSS, היום יש תוכנות שעוזרות לנו לבדוק את זה ומומלץ להשתמש בהם לפחות אחת לחודש.דגש חשוב – כאשר אתם מאתרים בעיה תתקנו אותה באותה הרגע לא להזניח את זה כי הנזק שנגרם לאורך זמן הוא גדול.
יצירת קישורים איכותיים המפנים אל האתר וממנו
אני תמיד אומר שקידום אורגני בנוי ועומד על 2 רגליים, האחת זה תוכן והשנייה והחשובה יותר (הרגל הבועטת) היא כמות ואיכות הקישורים (ההמלצות) שמפנות אלינו מהרשת אלינו. אנחנו נרצה כמה שיותר המלצות מכמה שיותר אתרים רלוונטים לתחום שיוציאו קישורים אלינו על כול אותם ביטויים מפתח שאנחנו מקדמים וגם על שם כתובת האתר. בשנים האחרונות אנחנו מבינים גם את החשיבות שיש בהוצאת קישורים מהאתר את הרשת.
אנחנו גם נרצה מאוד להוציא קישורים מהאתר אל האתר – קישורים פנימיים, באתרים רבים זה קורה באופן אוטומטי אבל כשלא אז צריך לחשוב על זה ולהתייחס לזה.

התמדה ורציפות
אין פתרונות קסם ואין זבנג וגמרנו כל מה שציינו שאנחנו עושים צריך לעשות בצורה שחוזרת על עצמה בצורה יציבה ולאורך כל חיי האתר. אני מדמה את זה לריצה – אנחנו נכנסים לכושר ומצליחים לעמוד במטרות  שלנו? זה לא בה מעצמו זה דורש התמדה והמשכיות, נפסיק הכושר ירד (המיקומים ירדו) נמשיך ונעבוד קשה נשמר את ההישגים ויותר מזה – נמשיך להשתפר ולחזק הישגים.