מה קורה כשעסק ותיק רוצה להתחיללמקור מוצר באינטרנט אחרי שנים של עבודה בצורה מסורתית איזה אתר לבנות? איפה לפרסום? כיצד בונים מערך מכירות? שרות? שילוח ועוד
איך מיצרים לעסק פניות רק בתחום הפעילות שהוא באמת פועל בו ובאזור שרלוונטי עבורו וחוסכים הרבה כסף וזמן בטיפול בלידים לא רלוונטיים?
בעלי עסקים של הזמן נמצאים בתנועה וכל העסק עובד דרך הטלפון ולא דרך משרד. מה עושים? במאמר הבא הסברים ודוגמאות לפתרונות שיצרנו ללקוחות שלנו
למה קניית פרסום מדיד זו הדרך הטובה והמהירה ביותר לצמיחה של עסק, הסבר למה פרסום ממומן בגוגל למי שזה מתאים לו יכול להיות מכפיל כוח ענק לעסק
החשיבות בכתיבת תוכן נכון עבור קידום אתרים והסבר כיצד כתיבה עוזרת לקידום, מקטינה את הסיכון בקידום אורגני ועוזר להגדיל טתנועת גולשים לאתר
בניית תוכנית עבודה לקידום אורגני ושיווק בכלל, יצירת תמהיל מנצח ובניית סיסטם לניהול הפניות בצורה חכמה וחסכונית. בעל עסק עשית את זה? אתה בדרך להצלחת! לא עשית? אתה מתאבד!